مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-02سياسي

تأکید ایران و امارات بر مبارزه مرزبانان با جرایم دریایی در مرزهای مشترک


در هفتمین اجلاس مرزی میان فرماندهان مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و رییس ستاد گارد ملی امارات متحده عربی بر مبارزه مرزبانان دو کشور با جرائم دریایی در مرزهای مشترک تأکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به منظور تحکیم انتظامات مرزی، رعایت حسن همجواری و حفظ منافع مشترک مرزی، هفتمین اجلاس مرزی با حضور سردار احمدعلی گودرزی - فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران - و سرتیپ ستاد احمد محمد المرر- رییس ستاد گارد ملی امارات متحده عربی - در شهر ابوظبی برگزار شد.

در این اجلاس فرماندهان مرزبانی دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات با اشاره به وضعیت کنونی مرزهای مشترک و اهتمام بر ضرورت گسترش تعاملات و همکاری های متقابل در تهران و ابوظبی، ضمن مثبت ارزیابی کردن نشست های گذشته، بر تداوم نشست های مرزی در جهت ارتقای تعاملات و اجرایی شدن آن ها تأکید کردند.

همچنین تبادل اطلاعات درباره جلوگیری و مبارزه با انواع جرائم دریایی از قبیل سرقت دریایی، قاچاق سلاح و مهمات، مواد مخدر، قاچاق اقلام ممنوعه، سوخت همچنین آلودگی محیط زیست دریایی از دیگر توافقات صورت گرفته بین طرفین در اجلاس بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری پلیس در پایان این اجلاس پروتکل مرزی میان فرماندهان مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی امضاء شد و به تبادل رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید ایران و امارات بر مبارزه مرزبانان با جرایم دریایی در مرزهای مشترک

تأکید ایران و امارات بر مبارزه مرزبانان با جرایم دریایی در مرزهای مشترک