مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:002023-03-02سياسي

مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش آموزان


هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

- رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هرگونه نتیجه درباره مسمومیت دانش آموزان از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، وحید جلال زاده در جلسه علنی امروز (پنج شنبه 11 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حوادث مرتبط با مسمومیت دختران دانش آموز را با قید فوریت در دستورکار خود قرار داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: رییس مجلس شورای اسلامی از همان روزهای اول به کمیسیون امنیت ملی مجلس مأموریت داد تا موضوع را پیگیری کنیم.

برگزاری جلسات با همه مسئولان بهداشتی، آموزشی، اطلاعاتی و امنیتی و اصرار بر پیگیری سریع و شناسایی عوامل این اقدام غیرانسانی همچنان در دستورکار این کمیسیون قرار دارد و هرگونه نتیجه از جمله مداخله احتمالی بیگانگان و بدخواهان ملت یا عوامل نفوذی دشمنان قطعاً در اسرع وقت در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش آموزان

مداخله احتمالی بیگانگان در مسمومیت دانش آموزان