مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-02فرهنگي

توجه به فضاهای کوچک روحیه شهر را تغییر می دهد


داور بخش دیوارنگاری جشنواره هنرهای شهری مشهد با اشاره به اینکه توجه به فضاهای کوچک روحیه شهر را تغییر می دهد، گفت: حتی اگر یک دیوار در سطح شهر رنگ شود، - ایسنا/خراسان رضوی داور بخش دیوارنگاری جشنواره هنرهای شهری مشهد با اشاره به اینکه توجه به فضاهای کوچک روحیه شهر را تغییر می دهد، گفت: حتی اگر یک دیوار در سطح شهر رنگ شود، می تواند اتفاق مثبتی در روحیه شهری به وجود آورد.

سید طاهر موسوی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آثار راه یافته به جشنواره هنرهای شهری مشهد در بخش دیوارنگاری اظهار کرد: امسال نقاشی سه بُعدی از مواردی بود که به دیوارنگاری جشنواره هنرهای شهری اضافه شده و حدود پنج اثر از میان آثار ارائه شده انتخاب شده اند.

بخش های دیگر نیز همانند گذشته دیوارنگاری روی دیوارهای مرتفع و کوچک بود که از میان 200 اثر ارسال شده به جشنواره در نهایت 20 اثر انتخاب شد.

وی با بیان ملاک های تعیین شده برای انتخاب آثار برگزیده افزود: داوران از نظر فنی و تخصصی موضوعاتی را که شهرداری برای فراخوان ارائه می کند، بررسی می کنند و مطابق معیارهایی که هر کدام از داوران مد نظر قرار دارند و معمولا مشترک است، اثر ارائه شده را مورد بررسی قرار می دهند.

داور بخش دیوارنگاری جشنواره هنرهای شهری مشهد ادامه داد: ملاک هایی در برگزیدن آثار ارائه شده میان داوران مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به فضاهای کوچک روحیه شهر را تغییر می دهد

توجه به فضاهای کوچک روحیه شهر را تغییر می دهد