مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-02اقتصادي

آخرین وضعیت بازار پوشاک شب عید/ قیمت ها چقدر تغییر کرده است؟


عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه رکود بر بازار پوشاک شب عید حاکم است، گفت: قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، - عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران با بیان اینکه رکود بر بازار پوشاک شب عید حاکم است، گفت: قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، کمتر بوده است.

مجید افتخاری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رونق چندانی در بازار شب عید پوشاک نیست، تصریح کرد: رکود بر بازار پوشاک شب عید حاکم است ولی بازار حراج های زمستانی بخاطر کاهش قیمت ها در حراج و بارش برف و سرما در ماه های اخیر کمی رونق پیدا کرد.

وی با بیان اینکه بازار شب عید سال گذشته هم بازار خوبی نبود، اظهار کرد: قیمت پوشاک شب عید امسال نسبت به سال گذشته 30 تا 40 درصد افزایش داشته که نسبت به نرخ تورم، کمتر بوده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه نساجی و پوشاک ایران همچنین با اشاره به برخی مشکلات در تامین مواد اولیه، تصریح کرد: با توجه به اینکه تخصیص ارز مواد اولیه با ابهاماتی روبرو است، برخی از تامین کنندگان، مواد اولیه را نمی فروشند یا با قیمتی می فروشند که امکان فعالیت در این قیمت و شرایط وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار پوشاک شب عید/ قیمت ها چقدر تغییر کرده است؟

آخرین وضعیت بازار پوشاک شب عید/ قیمت ها چقدر تغییر کرده است؟