مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 10:122023-03-18اقتصادي

ابلاغ منابع اعتباری جبران خسارت های ناشی از زلزله در خراسان جنوبی از سوی دولت


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: سه هزار و 362 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از زلزله های بشرویه و طبس به استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران از اختصاص سه هزار و 362 میلیارد ریال اعتبار برای جبران خسارت های ناشی از زلزله های بشرویه و طبس خبر داد و اظهارداشت: با پیگیری استاندار و بر اساس درخواست ستاد مدیریت بحران استان، هیئت دولت،  پرداخت اعتبار لازم برای جبران خسارت های ناشی از زلزله های 22 آذر ماه و سوم دی ماه امسال شهرستان های بشرویه و طبس را تصویب و ابلاغ کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تصویب نامه، دولت هزار و 50 میلیارد ریال برای جبران خسارت های وارده به اماکن مسکونی شهری و روستایی و نیز تأسیسات زیربنایی دولتی و عمومی و زیرساخت های بخش کشاورزی اختصاص داد.

معاون استاندار خراسان جنوبی از اختصاص  800 میلیون ریال کمک بلاعوض برای احداث هر واحد مسکونی شهری و روستایی نیز گفت و ادامه داد: کمک بلاعوض تعیین شده جهت انجام تعمیرات واحد های مسکونی و تجاری شهری و روستایی خسارت دیده از زلزله به ازای هر واحد 200 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ منابع اعتباری جبران خسارت های ناشی از زلزله در خراسان جنوبی از سوی دولت

ابلاغ منابع اعتباری جبران خسارت های ناشی از زلزله در خراسان جنوبی از سوی دولت