مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 00:002023-06-07اجتماعي

سیلاب شهر زاویه 14 راس دام را تلف و راه ارتباطی 3 روستا را قطع کرد


مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی از تلف شدن 14 راس دام سبک و قطع شدن راه ارتباطی 3 روستا در پی بارش باران در شهر زاویه خبر داد.

- امید محترمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ساعت حوالی 16 بارش سنگینی در سطح شهر زاویه و روستاهای اطراف در غالب پدیده همرفتی شروع به باریدن کرد و جریان عظیمی از سیلاب از طرف این مناطق به سمت روستاهای اطراف جریان پیدا کرد.

وی افزود: درنتیجه این سیلاب به هیچ واحد مسکونی آسیب وارد نشد اما راه ارتباطی سه روستای عشایری آغزه گنگ، نظرلو و راحتلو قطع گردید و آب و برق این مناطق نیز قطع شد، بلافاصله با حضور تیم های امدادی و خدماتی راه روستاهای مذکور بازگشایی و برق و آب روستاهای آسیب دیده در کمترین زمان ممکن وصل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مرکزی با بیان اینکه همزمان سایر اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در منطقه حاضر و نسبت به انجام اقدامات مربوطه مبادرت کردند، ادامه داد: در این سیلاب به دامداری ها و بخش هایی از کشاورزی این منطقه آسیب وارد شده است و تاکنون تلف شدن 14 راس دام سبک توسط تیم های ارزیاب دامپزشکی تایید شده است، همچنین در این منطقه علاوه بر مدیریت صحنه توسط فرماندار شهرستان زرندیه نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل مدیریت بحران استان نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب شهر زاویه 14 راس دام را تلف و راه ارتباطی 3 روستا را قطع کرد

سیلاب شهر زاویه 14 راس دام را تلف و راه ارتباطی 3 روستا را قطع کرد