مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-12اقتصادي

4 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست احداث است


در حال حاضر چهار هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست احداث است و سه هزار واحد دیگر در سفر رییس جمهور آغاز به کار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در حاشیه شورای عالی مسکن و شورای مسکن گلستان گفت: ایجاد کارگروه تنظیم بازار اجاره بها و قیمت مسکن برای کنترل اجاره بها و بازار مسکن تسریع شده و این اقدام مانع از افزایش قیمت های بی رویه در بازار اجاره بها و مسکن می شود.

وی افزود: در حال حاضر چهار هزار واحد مسکونی در دست احداث است و سه هزار واحد دیگر نیز در سفر رییس جمهور آغاز به کار خواهد شد که این امر موجب افزایش عرضه مسکن و کاهش سوداگری در بازار مسکن می شود.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: همراهی دستگاه های خدمت رسان نظیر آب، برق، گاز و بانک های استان در ارائه به موقع تسهیلات بانکی زمینه سرعت بخشی به طرح های حوزه نهضت ملی مسکن را افزایش می دهد.

ملک افزود: تاکنون برای احداث 17 هزار واحد مسکونی در استان گلستان تأمین زمین صورت گرفته و بیش از 110 هکتار به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت اجرا در شهرهای مختلف واگذار شده است.

در خصوص رتبه گلستان در حوزه بازآفرینی شهری گفت: چنانچه شهرداری ها جهت ارائه اطلاعات در سامانه همکاری لازم را داشته باشند رتبه استان در حوزه بافت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست احداث است

4 هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست احداث است