مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-20دانش

پذیرش 700 دانشجوی کارشناسی ارشد از مهر جاری


رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از برنامه این دانشگاه برای پذیرش حدود 700 دانشجوی استعداد درخشان و با آزمون خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان از مهر ماه جاری در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش خواهند شد.

- رییس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی از برنامه این دانشگاه برای پذیرش حدود 700 دانشجوی استعداد درخشان و با آزمون خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان از مهر ماه جاری در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر قدیانی در دیدار با رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها به تشریح نحوه جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود 700 نفر از طریق سازمان سنجش و استعدادهای درخشان در مجموع در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه جامع انقلاب اسلامی معرفی شدند تا با انجام مراحل پذیرش و مصاحبه از طریق اساتید برجسته و همچنین برگزاری کارگاه ها و کارگروه های تخصصی پذیرش شوند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه پذیرفته شدگان دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برای مهرماه جاری پذیرش خواهند شد، گفت: در حال حاضر این دانشگاه برای مقطع تحصیلات تکمیلی دانشجو جذب میکند.

وی تاکید کرد: این دانشگاه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون تربیت نیروهای هم تراز انقلاب تشکیل و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 700 دانشجوی کارشناسی ارشد از مهر جاری

پذیرش 700 دانشجوی کارشناسی ارشد از مهر جاری