مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:002023-05-29سياسي

جزییات مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اعلام شد


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: ثبت نام مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی در استان بوشهر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی ظهر دوشنبه در نشست برنامه ریزی اجرایی مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اظهار داشت: ثبت نام بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت مقدماتی مسابقات جهانی مهارت لئون فرانسه 2024 تا 31 خرداد ماه با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی در استان بوشهر آغاز شده است.

وی اضافه کرد: مسابقات ملی مهارت همه ساله با هدف ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، معرفی ظرفیت های آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت های حرفه ای تا سطح مهارت های جهانی، شناسایی نقاط ضعف و برنامه ریزی برای رفع چالش های آموزش فنی و حرفه ای، فراهم ساختن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان، کشف استعدادهای حرفه ای جوانان، شکوفایی مهارت ها و انگیزش در جوانان برگزار می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای بوشهر با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 41 رشته و 6 گروه تخصصی در استان بوشهر برگزار می شود، افزود: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات 12 لغایت 16 تیرماه، مرحله استانی 26 و 27 تیرماه و مرحله کشوری از هفته آخر شهریور تا نیمه آبان سال جاری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اعلام شد

جزییات مسابقات ملی مهارت در استان بوشهر اعلام شد