مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:002023-06-21اقتصادي

عملیات ساخت 88 هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شده است


معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: عملیات ساخت 88 هزار واحد نهضت ملی مسکن در مجموع استان در قالب واحدهای نهضت ملی مسکن شهری، - روستایی، خودمالکی و گروه ساخت و انبوه سازی آغاز شده اما واحدهای ساخته شده هنوز آماده تحویل نیست.

محمد علی منصوری در گفت وگو با ایسنا درباره اجرای طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی اظهار کرد: سهم استان ما از 4 میلیون واحد نهضت ملی مسکن در کشور 400 هزار واحد مسکونی بوده که در قالب ساخت واحدهای مسکونی شهری، روستایی، خودمالکی و گروه ساخت و انبوه سازی قرار دارد.

وی افزود: در خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن 434 هزار و 513 متقاضی ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا کنون 117 هزارو 581 متقاضی تایید نهایی شده و از این تعداد نیز تنها 28 هزار و 26 نفر وجه اولیه را واریز کرده اند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: تاکنون در استان برای طرح نهضت ملی مسکن 161 هزار و 562 قطعه زمین شناسایی شده که از این میزان 95 هزار و 318 قطعه زمین نهایی و قطعی شده است.

همچنین در حال حاضر عملیات ساخت 88 هزار واحد نهضت ملی مسکن در مجموع استان در قالب واحدهای نهضت ملی مسکن شهری، روستایی، خودمالکی و گروه ساخت و انبوه سازی آغاز شده اما واحدهای ساخته شده هنوز آماده تحویل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 88 هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شده است

عملیات ساخت 88 هزار واحد نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی آغاز شده است