مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-03سياسي

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره)


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: - ، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد در جمع خبرنگاران با اشاره به گرامی داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) اظهار کرد: همه ما باید به یاد داشته باشیم که روز 15 خرداد طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) همیشه به عنوان  روز عزا برای ملت ایران خواهد ماند و 14 خرداد نیز به علت رحلت امام خمینی (ره) برای تمام مسلمانان عزا است.

  عزیزی ادامه داد: چندین سال به علت تداخل ایام رحلت امام خمینی (ره) و بیماری کرونا مراسم رحلت امام خمینی (ره) به صورت سراسری برگزار نشد که امسال پس از 5 سال این مراسم با حضور افرادی از تمام استان های کشور برگزار خواهد شد.

  معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی  استانداری یزد عنوان کرد:  3 هزار نفر از استان برای مراسم رحلت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد و برنامه ریزی های این اقدام انجام شده است و 82 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آماده شده است.

  وی با اشاره به اولویت تدارک مسائل بهداشتی و پشتیبانی برای این سفر ابراز کرد: سهمیه هر شهرستان مشخص شده و اعزام توسط سپاه الغدیر و بسیج انجام خواهد شد و تاکنون 4 جلسه برای این موضوع تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

اعزام 3000 زائر یزدی به مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره)