مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-20سياسي

ویس کرمی: «نیکبخت» با علوم نوین کشاورزی آشنایی ندارد


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سمت وزارت با تحصیلات نیکبخت تناسب ندارد و عدم آشنایی با علوم نوین کشاورزی نوین بنده را نسبت به توانایی ایشان به عنوان وزیر خلاق و تحول آفرین دچار تردید می کند.

- نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: سمت وزارت با تحصیلات نیکبخت تناسب ندارد و عدم آشنایی با علوم نوین کشاورزی نوین بنده را نسبت به توانایی ایشان به عنوان وزیر خلاق و تحول آفرین دچار تردید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با محمدعلی نیکبخت، وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی بیان کرد: چرا دولت آقای رییسی در یافتن افراد این همه کُند کار می کند و گویا گاهی از روی ناچاری، در آخرین روزها افراد را معرفی می کند.

کسی مثل آقای نیکبخت حداقل به مدت یک سال است که معاون وزیر بوده و سال هاست که در وزارت جهاد کشاورزی مشغول خدمت هستند.

وی در رابطه با مدارک تحصیلی وزیر پیشنهاد جهاد کشاورزی عنوان کرد: مهندس نیکبخت دارای مدرک کارشناسی مدیریت، ارشد اقتصاد کشاورزی و دانشجوی دکترا هستند.

سوالی که ذهنم را مشغول کرده این است که آیا می توان تحصیلات ایشان را برای وزارت کشاورزی متناسب ارزیابی کرد؟ آیا از بین این همه نخبگان دانشگاهی کسی پیدا نشده که دولت از میان آنها انتخاب کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویس کرمی: «نیکبخت» با علوم نوین کشاورزی آشنایی ندارد

ویس کرمی: «نیکبخت» با علوم نوین کشاورزی آشنایی ندارد