مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-08اقتصادي

تعهد فولاد هرمزگان به حفظ محیط زیست


معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان گفت: فولاد هرمزگان به عنوان یک بنگاه تولیدی، حفظ و صیانت از محیط زیست را همواره جزو وظایف ذاتی خود می داند و در جهت بهبود شرایط محیط زیست اقدامات متعددی انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، کیکاووس ندایی معاون منابع انسانی فولاد هرمزگان امروز به مناسبت فرارسیدن پنجم ژوئن، روز جهانی محیط زیست، در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست و اقدامات شرکت فولاد هرمزگان در این زمینه بیان کرد: فولاد هرمزگان به عنوان یک بنگاه تولیدی و اقتصادی مترقی به حفظ محیط زیست همواره پایبند بوده و خود را به حفظ آن متعهد دانسته است؛ ازاین رو اقدامات متعددی در این زمینه انجام داده است.

از مهم ترین اقدامات انجام شده در بخش محیط زیست و بهداشت محیط می توان به نصب سیستم پایش آنلاین آلاینده های گاز در واحد احیا مستقیم جهت اطلاع و کنترل وضعیت آلایندگی گازهای خروجی از دودکش مدول A و B واحد احیا مستقیم اشاره کرد.

براساس بند ب ماده 192 قانون برنامه پنجم توسعه کشور و تبصره 3 ماده 11 ضوابط عدم آلایندگی در احداث واحدهای تولیدی و صنعتی قانون هوای پاک، به منظور کاهش عوامل آلاینده و مخرب محیط زیست، کلیه واحدهای بزرگ تولیدی، صنعتی، عمرانی، خدماتی و زیربنایی بزرگ که قابلیت و ضرورت نصب و راه اندازی سامانه پایش آنلاین را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد فولاد هرمزگان به حفظ محیط زیست

تعهد فولاد هرمزگان به حفظ محیط زیست