مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:552023-06-19اجتماعي

سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد


سهمیه های مربوط به آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ثبت نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی دبیری و هنرآموز سال 1402 از روز شنبه 27 خرداد آغاز و تا روز چهارشنبه 31 خرداد ادامه خواهد یافت.

براساس مصوبه شماره 200/13736 مورخ 1390/06/14 شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، 10 درصد به امتیاز نمره مکتسبه آزمون کتبی حافظان قرآن دارای درجات (1 تا 3) برای حافظین قرآ ن در رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی منحصراً در شغل دبیری حکمت و معارف اسلامی لحاظ خواهد شد.

با توجه به جدول شماره (2) رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی، چنانچه حافظان قرآن دارای مدرک تحصیلی رشته مزبور باشند از امتیاز مربوط برخوردار خواهند شد.

همچنین به استناد قانون اصلاح ماده44 قانون مدیریت خدمات کشوری، داوطلبان بومی شهرستانی (به استثنای شهرستان تهران و مراکز استانها) نسبت به سایر داوطلبان غیر بومی دارای اولویت هستند.

اولویت بومی به این شرح اعمال خواهد شد که نمره مکتسبه داوطلب بومی شهرستانی در آزمون کتبی (مجموع وزن چهل درصد (%40) برای حیطه عمومی و شصت درصد (%60) برای حیطه اختصاصی و تخصصی) با ضریب یک و چهاردهم (1/4) محاسبه و ملا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد