مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-12اجتماعي

استانداردسازی سایت های دفن زباله در لامرد


فرماندار شهرستان لامِرد در استان فارس گفت: تا پایان امسال باید سایت های دفن زباله در این شهرستان استانداردسازی شده و شهرداری ها و دهیاری ها نسبت به اقدامات اصولی در جمع آوری و دفع زباله، - اهتمام ورزند.

احمد خضری در آیین پاسداشت هفته محیط زیست، با اشاره به اهمیت زیست بوم و لزوم همکاری همگانی در حفاظت از آن، گفت: امسال امیدوار هستیم که در خصوص مسائلی نظیر رفع مشکلات مناطق تحت حفاظت، تأمین تجهیزات حفاظتی و تکمیل ساخت آبشخورها شاهد همکاری همه جانبه در سطح شهرستان لامرد باشیم.

به نقل از حفاظت محیط زیست فارس، خضری بر لزوم همکاری و مشارکت در ساخت و تجهیز پاسگاه های محیط بانی در منطقه حفاظت شده کوه هوا تاکید و اضافه کرد: شرایط این محدوده با اهمیت و حفاظت شده، امسال باید نسبت به گذشته مطلوب تر شود.

خضری با بیان اینکه لامرد در مسیر توسعه صنعتی قرار دارد، لزوم تامین و استقرار دستگاه های سنجش آلایندگی هوا و روزآمد کردن سنجش و پایش ها را متذکر شد و گفت: برای جلوگیری از آلودگی ناشی از صنایع باید با استفاده از بودجه سه درصد نفت و گاز، اقدامات زیست محیطی مناسب و اثرگذاری را اجرایی و صنایع را در مسیر انجام مسئولیت اجتماعی فعال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی سایت های دفن زباله در لامرد

استانداردسازی سایت های دفن زباله در لامرد