مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 00:002023-05-30سياسي

فرهنگ قرآنی در برابر هجمه های غرب مصونیت بخش است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی را موجب مصونیت بخشی در برابر هجمه های فرهنگی غرب دانست.

- قائمشهر- معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران گسترش فرهنگ قرآن در جامعه اسلامی را موجب مصونیت بخشی در برابر هجمه های فرهنگی غرب دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی سه شنبه شب در مراسم تکریم از چهره های برتر قرآنی قائمشهر در شب میلاد امام مهربانی ها گفت: تشبث و توسل به قرآن، باطل السحر توطئه های جریان دین گریز است.

وی ادامه داد: امام رئوف اگرچه قلب تپنده معنوی ایران است اما نقش تمدن سازِ امام رضا در شکل گیری ملیت (دولت_ملت) در ایران انکار ناپذیر است.

وی با بیان این که از زمان حضور امام رئوف و ولایتعهدی ایشان در خراسان، تفرقِ فرَق اسلامی حول محور تشیع به وحدت و اتحاد مبدل شد افزود: ایرانیان با جوهر و ماهیت اسلام ناب مأنوس و مالوف شدند و مسیر تکاملی ولایت فقیه آغاز شد که در نظام سازی عصر صفویه ثمر داد و در عصر انقلاب اسلامی به تکامل رسید.

سلگی اضافه کرد: امام مهربانیها با ایجاد بستر گفتگو و مناظره های دینی، آگاهی بخش و الهام بخشِ اسلام واقعی شد و عدالت خواهی شیعی در پنجاه سال پس از ایشان در مازندران در قالب ساختار سیاسی علویان متبلور شد و چند قرن بعد هم در سراسر ایران جریان های ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ قرآنی در برابر هجمه های غرب مصونیت بخش است

فرهنگ قرآنی در برابر هجمه های غرب مصونیت بخش است