مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 07:052023-06-21اقتصادي

استقبال اصناف همدان از تبصره ماده 100


مدیرکل امور مالیاتی استان همدان از آخرین فرصت ارائه اظهارنامه مالیاتی و بهره مندی صاحبان مشاغل از مزایای تبصره 100 قانون مالیات های مستقیم خبر داد و گفت: - وجیه الله ذکوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تبصره ماده 100 یک اقدام جدید در حوزه امور مالیاتی به شمار می رود اظهار کرد: این قانون، ایده بسیار خوبی بود و تاکنون با استقبال اصناف و کسبه همدان مواجه شد به طوری که تا روز 28 خرداد استان همدان در استقبال تبصره ماده 100 رتبه سوم کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه در این ماده قانونی نیاز به اظهارنامه و ریز اعداد نیست افزود: مودی نیازی به تنظیم دفاتر و نگهداری اسناد ندارد از همین رو در نهایت نیازی به حسابرسی و مراجعات متعدد به مراکز امور مالیاتی نیز وجود ندارد.

  مدیرکل امور مالیاتی استان همدان یادآور شد: با انتخاب این قانون، مالیات قطعی و حتی قسط بندی می شود به نحوی که در حداقل زمان ممکن توافق به دست می آید همچنین بالاترین اطمینان و اعتماد متقابل بین مودیان و امور مالیاتی ایجاد می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه امور به صورت هوشمند بر اساس داده کاوی اطلاعات استخراجی از پرونده های حساب های تجاری افراد، سامانه فصلی، ضرایب اینتا کد و حتی تعدیلات مناسب،  مالیات به صورت سیستمی و الکترونیکی بدون حضور فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال اصناف همدان از تبصره ماده 100

استقبال اصناف همدان از تبصره ماده 100