مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 14:102023-06-14فرهنگي

ارسال بیش از 300 طرح به «صندوق پروانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه آذری، مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان درباره طرح هایی که به «صندوق پروانه» ارسال شده اند، - مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از دریافت بیش از 300 طرح ارسال شده برای صندوق پروانه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فاطمه آذری، مدیر روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان درباره طرح هایی که به صندوق پروانه ارسال شده اند، گفت: صندوق پروانه در راستای حمایت از سینمای کودک و نوجوان با در اختیار گذاشتن فاند (Fund) در 3 بخش فیلمنامه، تولید و پسا تولید در جهت توسعه سینمای کودک قدم برداشته است که در بخش حمایت از فیلمنامه ها از سوی صندوق پروانه تا پایان مهلت اعلام شده -پانزدهم اردیبهشت ماه- بیش از 300 طرح ارسال شده است.

طرح ها و فیلم نامه ها در معاونت فرهنگی فارابی با شاخصه ها و معیار های مختلفی از نظر جذب مخاطب، مزیت اقتصادی، مرچندایزینگ، آموزش و .

در حال بررسی است؛ تا آثاری که شرایط حمایت از آن ها وجود دارد، انتخاب شوند.

او ادامه داد: بررسی و انتخاب فیلمنامه ها بخش پیچیده و مهمی است و گروه رسیدگی صندوق پروانه، بدون اتلاف وقت درحال مطالعه این آثار از جهات مختلف هستند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال بیش از 300 طرح به «صندوق پروانه»

ارسال بیش از 300 طرح به «صندوق پروانه»