مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 15:502023-05-30سياسي

مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد


با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رحیم سرهنگی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا ، با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی، رحیم سرهنگی به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی کیش منصوب شد.

متن حکم سیداحسان خاندوزی برای رحیم سرهنگی به شرح زیر است: با عنایت به پیشنهاد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و تایید رییس محترم جمهوری اسلامی ایران در اجرای تفویض اختیار شماره 206 840 مورخ 1401.

11.

8 و به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی - کیش منصوب می شوید.

انتظار می رود ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی و با التزام به تعهد نامه مدیران دولت مردمی نسبت به انجام وظایف و ماموریتهای محوله اقدام مقتضی معمول دارید.

توفیقات جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سرهنگی، دانش آموخته دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی از دانشگاه صنعتی شریف است و در سوابق او می توان به مواردی چون رییس موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل امور کارآفرینان و بهره وری نیروی کار، معاون برنامه ریزی و توسعه بانک قرض الحسنه رسالت، نائب رییس کارگروه توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد

مدیر عامل منطقه آزاد کیش منصوب شد