مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:502023-06-07حوادث

بکارگیری تجهزات الکترونیک سرعت پلیس را در کشف جرم افزایش می دهد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به نیاز کلانتری ها و مقرهای انتظامی به دوربین های مجهز و پیشرفته، گفت: بکارگیری تجهزات الکترونیک سرعت پلیس را در کشف جرم افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مهدی حاجیان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه، اظهار کرد: تجهیز کلانتری ها و مقرهای انتظامی استان به دوربین های مجهز و پیشرفته یکی از مطالبات ما برای ارتقا امنیت است که امیدوارم در آینده ای نزدیک عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن پلیس می تواند مأموران را به سمت کشف علمی جرم سوق دهد، افزود: اگر بتوانیم به سمت کشف علمی جرایم حرکت کنیم قادر خواهیم بود به سرعت بسیاری جرم ها را مهار و از وقوع آنها پیشگیری کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با تجهیز کلانتری ها به امکانات الکترونیکی پیشرفته به آنها کمک کرده ایم تا حوزه استحفاظی خود را به خوبی پوشش داده و راحت تر امکان کشف جرم و دستگیری افراد مجرم را داشته باشند.

حاجیان با اشاره به کوتاه بودن فاصله وقوع جرم تا کشف آن در کشورهایی که پلیس الکترونیک دارند، گفت: ضرورت دارد با کمک دولت و دیگر دستگاه های مسئول در کشور شرایط الکترونیکی شدن پلیس جمهوری اسلامی نیز فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بکارگیری تجهزات الکترونیک سرعت پلیس را در کشف جرم افزایش می دهد

بکارگیری تجهزات الکترونیک سرعت پلیس را در کشف جرم افزایش می دهد