مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:312023-06-09سياسي

خطیب جمعه موقت شیراز: دولت و مجلس عوامل داخلی موثر بر تورم را مهار کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمودی در خطبه های نماز جمعه امروز نوزدهم خرداد شیراز بیان کرد: فشار مسائل اقتصادی باعث به سختی افتادن بیشتر مردم شده و دولت و مجلس تمهیدی ببینند که حداقل این عوامل داخلی را نظارت و کنترل کنند.

خطیب جمعه موقت شیراز به 2 عامل اساسی رشد و تعالی مردم اشاره کرد و اظهار داشت: عامل اول هویت اسلامی و ملی و عامل دوم امید است.

وی ضمن تاکید بر آشنایی نسبت به مفاخر ملی افزود: مفاخر شناسنامه و سرمایه ما برای پیشرفت در آینده هستند لذا همین هویت و شناسنامه ملی هست که روح رشادت، غیرت و تلاش خستگی ناپذیر را در یک جامعه ایجاد می کند و قهرمانانی را مثل شهید عزیزمان سلیمانی، شهید فخری زاده، شهید عباس دوران، شهید اسکندری و سایر شخصیت های بلند مرتبه را می سازد.

محمودی ادامه داد: 8 هشت سال دفاع مقدس، 8 سال دفاع در مقابل بیش از 30 کشور بود که علیه انقلاب اسلامی و ایران عزیز وارد جنگ شده بودند و این جزء هویت ملی ماست و بایستی آحاد مردم به ویژه جوانان به هویت ملی خود آشنا شویم و به آن ببالیم.

وی بیان کرد: عامل دوم رشد و تعالی جامعه امید به عنوان نیروی محرکه ای به سمت آرمان ها و وضعیت مطلوب است که این امید خلف صالح هویت اسلامی و ملی است و در هر جامعه ای که روح امید موج بزند جامعه سرزنده، با طراوات و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه موقت شیراز: دولت و مجلس عوامل داخلی موثر بر تورم را مهار کنند

خطیب جمعه موقت شیراز: دولت و مجلس عوامل داخلی موثر بر تورم را مهار کنند