مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 16:502023-06-11سياسي

واحدهای خاصی برای بصیرت افزایی در مدارس ارائه شود


بیرجند_ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر بنا است در مقابل مهندسی تبلیغات دشمن موفق شویم، واحدهای درسی خاصی برای بصیرت و آگاهی بخشی به نسل جدید جامعه به طور مستقل باید ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که سرنوشت جامعه فردا در گرو آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: به اقتضای جریانات مختلف سیاست ها از دولتی به دولت دیگر عوض شده که اگر براساس سیاست های انقلاب و آنچه که شکل گرفت ادامه می دادیم کل جامعه در سطح آگاهی در حد کفاف بود اما متأسفانه برخی از دولت ها آمدند و مسئله امور پرورشی را تقریباً به صفر رساندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این خلاء خود به خود پر نمی شود و باید جبران شود و لازمه جبران آنها داشتن برنامه است.

عبادی گفت: در جنگ های شناختی و ترکیبی که دشمن تحمیل می کند بدترین آسیب را دشمن از رخنه بی بصیرتی و بی دانشی به ما می زند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیداری که در نیمه ماه مبارک رمضان با شاعران داشتند افزود: در بخشی از این سخنان نسبت به جبران هایی که باید انجام شود اشاره شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای خاصی برای بصیرت افزایی در مدارس ارائه شود

واحدهای خاصی برای بصیرت افزایی در مدارس ارائه شود