مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 21:102023-06-09سياسي

کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات خراسان جنوبی فعال شدند


رییس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی گفت: کمیته های هفت گانه شامل امنیتی، سیاسی، اطلاع رسانی، فناوری اطلاعات، پشتیبانی امور مالی، حقوقی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی افزود: اعضای هیات بازرسی استان نیز مشخص شدند و فهرست آنان را برای صدور ابلاغ به وزارت کشور ارسال کردیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش دست اندرکاران برگزاری انتخابات جزو مؤلفه های اثرگذار و بسیار مهم است گفت: یکسری آموزش ها از سطح بخشداری و فرمانداری ها، اعضای ستاد و مسئولان کمیته ها و استانداران در وزارت کشور برگزار می شود که تاکنون 2 دوره آموزشی برگزار شده و این آموزش ها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: کسانی که در انتخابات مسئولیت اجرایی دارند باید مجموعه قوانین و مقررات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را مطالعه کنند و به آن تسلط کامل داشته باشند، حتی به دنبال این هستیم که آزمونی در این زمینه برگزار کنیم.

وی با اشاره به اطلاعیه های وزارت کشور درخصوص مراحل برگزاری انتخابات اسفند امسال افزود: آخرین مهلت قبول استعفای مشمولان ماده 29 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، 25 خرداد ماه است و قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات خراسان جنوبی فعال شدند

کمیته های هفت گانه ستاد انتخابات خراسان جنوبی فعال شدند