مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 خرداد 1402 ساعت 09:202023-06-05ورزشي

احتمال جدایی طارمی/ رییس پورتو: صحبت از رفتن 28 بازیکن است!


بعد از قهرمانی پورتو در جام حذفی پرتغال، نگرانی ها بابت جدایی بازیکنان این تیم از جمله مهدی طارمی بالا گرفته است.

رییس باشگاه پورتو با تایید جدایی «اوریبه» گفت: - بعد از قهرمانی پورتو در جام حذفی پرتغال، نگرانی ها بابت جدایی بازیکنان این تیم از جمله مهدی طارمی بالا گرفته است.

رییس باشگاه پورتو با تایید جدایی اوریبه گفت: صحبت از رفتن 28 بازیکن است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم فوتبال پورتو هرچند نتوانست این فصل از عنوان قهرمانی خود در رقابتهای لیگ پرتغال دفاع کند و با دو امتیاز کمتر از بنفیکا نایب قهرمان شد اما سفید و آبی پوشان پورتو روز گذشته در فینال جام حذفی براگا را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و در این جام به عنوان قهرمانی رسیدند.

مهدی طارمی که در رقابتهای لیگ پرتغال با 22 گل عنوان بهترین گلزن این مسابقات را به دست آورده بود، در بازی دیروز در ترکیب پورتو حضور داشت؛ هرچند موفق به گلزنی نشد.

طارمی از جمله بازیکنانی است که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد اما بحث پیشنهاد و مذاکره اش با باشگاه های دیگر هفته ها است که در رسانه های کشورهای اروپایی مطرح می شود.

پورتو برای درآمدزایی از طریق فروش طارمی که ظاهراً بند فسخ 20 میلیون یورویی در قراردادش لحاظ شده است، همین نقل و انتقالات تابستانی را پیش رو دارد؛ آن هم در شرایطی که هنوز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال جدایی طارمی/ رییس پورتو: صحبت از رفتن 28 بازیکن است!

احتمال جدایی طارمی/ رییس پورتو: صحبت از رفتن 28 بازیکن است!