مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:252023-06-21اقتصادي

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان وجود ندارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اذعان کرد: در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی هیچ دستوری مبنی بر محدودیت بانک ها در پرداخت این تسهیلات صادر نشده لذا ادعای بانک ها برای محدودیت پرداخت تسهیلات درست نیست و تقاضا داریم بانک ها در .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حامد قادرزاده معاون  هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان عصر امروز در دومین جلسه کارگروه اشتغال استان که در سالن اجتماعات استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تعهد اشتغال سال گذشته برای استان 35 هزار نفر بود که با اهتمام همه دستگاه ها و همچنین بانک ها رتبه 6 کشور را در زمینه تحقق اشتغال کسب کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه خودنمایی تثبیت اشتغال سال گذشته به تدریج دیده خواهد شد و این کار را برای تعهد اشتغال در سال جاری سخت تر می کند.

قادرزاده گفت: تعهد اشتغال در سال جاری 21 هزار و 599 نفر است که این هدف گذاری طبق برنامه بوده اما تا زمانی که اشتغال تعهد شده قبلی تثبیت نشود، امکان اشتغال جدید فراهم نخواهد شد.

وی درصد تحقق اشتغال استان در سال گذشته را 132 درصد عنوان و ابراز امیدواری کرد، این عدد در سال جاری نیز حفظ شود که البته به برنامه دستگاه های اجرایی بستگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان وجود ندارد

محدودیتی برای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در کردستان وجود ندارد