مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 20:502023-06-09سياسي

گسترش همکاری های ایران و قطر در حوزه اشتغال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «سیدصولت مرتضوی» در ادامه سفر به ژنو و شرکت در اجلاس سازمان جهانی کار در دیدار با «علی بن سعید بن سمیخ المری» وزیر کار دولت قطر با تبریک انتخاب قطر به عنوان رییس یکصد و یازدهمین نشست کنفرانس بین المللی سازمان جهانی کار، - در دیدار وزرای کار جمهوری اسلامی ایران و قطر بر گسترش همکاری ها در حوزه های کارگری، کارفرمایی و تبادل تجربیات مهارت آموزی تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیدصولت مرتضوی در ادامه سفر به ژنو و شرکت در اجلاس سازمان جهانی کار در دیدار با علی بن سعید بن سمیخ المری وزیر کار دولت قطر با تبریک انتخاب قطر به عنوان رییس یکصد و یازدهمین نشست کنفرانس بین المللی سازمان جهانی کار، گفت: برگزاری نشست های سه جانبه در سطح بین المللی می تواند به رفع چالش های حوزه کار منجر شود.

وی با اشاره به تأکیدات دین مبین اسلام بر عدالت و رعایت حقوق کارگران، افزود: اسلام الگوی تعادل در روابط کارگر و کارفرماست و باید گفت سازمان های بین المللی متون و اصول خود را از آموزه های دینی ما گرفته اند.

مرتضوی بر همکاری های گسترده و کلان ایران و قطر در حوزه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: ارتقای روابط با قطر برای جمهوری اسلامی بسیار استراتژیک و راهبردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های ایران و قطر در حوزه اشتغال

گسترش همکاری های ایران و قطر در حوزه اشتغال