مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:252023-05-29اجتماعي

احتمال وقوع دماهای 50 درجه و بالاتر در خوزستان در خردادماه


مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه اهواز در 10 روز اخیر در دو روز گرمترین شهر کشور بوده است، گفت: در دهه سوم خردادماه دماهای بالای 50 درجه نیز در خوزستان ثبت شده است و امسال هم احتمال وقوع دماهای 50 درجه و حتی بالاتر در استان خوزستان وجود دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه اهواز در 10 روز اخیر در دو روز گرمترین شهر کشور بوده است، گفت: در دهه سوم خردادماه دماهای بالای 50 درجه نیز در خوزستان ثبت شده است و امسال هم احتمال وقوع دماهای 50 درجه و حتی بالاتر در استان خوزستان وجود دارد.

محمد سبزه زاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت گرمای هوای خوزستان اظهار کرد: در 10 روز گذشته، اهواز دو روز با 45.

8 و 43.

8 درجه سانتیگراد گرمترین شهر کشور بوده است اما در این مدت بیشترین دماها در سیستان و بلوچستان رخ داده است.

وی با افزود: تداوم افزایش دما در خوزستان تا امروز (دوشنبه) ادامه دارد و احتمالا دمای اهواز به 45 تا 46 درجه سانتیگراد برسد و سپس کمی کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: وقوع چنین دماهایی در خردادماه در خوزستان طبیعی است و در دهه سوم خردادماه دماهای بالای 50 درجه نیز در خوزستان ثبت شده است و امسال هم احتمال وقوع دماهای 50 درجه و حتی بالاتر در استان خوزستان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال وقوع دماهای 50 درجه و بالاتر در خوزستان در خردادماه

احتمال وقوع دماهای 50 درجه و بالاتر در خوزستان در خردادماه