مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-06سياسي

ارتباط با مسوولین صداوسیما دشوار است


رییس همایش بین المللی جعفر بن ابی طالب گفت: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که داستان حضرت حمزه به فیلم تبدیل شود و در این راستا با مسوولان وقت صداوسیما نیز رایزنی هایی صورت گرفت اما با تغییر مسوولان صداوسیما این کار ناتمام ماند و ارتباطات با مسوولان .

- ایسنا/قم رییس همایش بین المللی جعفر بن ابی طالب گفت: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که داستان حضرت حمزه به فیلم تبدیل شود و در این راستا با مسوولان وقت صداوسیما نیز رایزنی هایی صورت گرفت اما با تغییر مسوولان صداوسیما این کار ناتمام ماند و ارتباطات با مسوولان فعلی صدا سیما بسیار دشوار است.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی در نشست خبری همایش بین المللی حضرت جعفر بن ابی طالب که 16 خرداد در سالن اجتماعات مجتمع امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه یکی از رسالت های مجتمع تاریخ معرفی شخصیت های تأثیرگذار در تاریخ اسلام و تشیع است، عنوان کرد: دفاع از ولایت و ماندن در مسیر ولایت و غربت تاریخی از معیارهای ما در برگزاری همایش معرفی شخصیت های تأثیرگذار است و در این راستا همایش حضرت خدیجه (س) و حضرت حمزه برگزار شده است.

وی اضافه کرد: در رابطه با این شخصیت ها کتاب ها و مقالاتی وجود دارد اما هدف ما از برگزاری مطرح کردن شخصیت ها در صداوسیما و رسانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط با مسوولین صداوسیما دشوار است

ارتباط با مسوولین صداوسیما دشوار است