مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-10سياسي

تشییع پیکر محافظ رهبر انقلاب در شوش دانیال


پیکر پاک و مطهر سردار شهید سعید عبدالخانی محافط رهبر انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس و از جانبازان 70 درصد با حضور اقشار مختلف مردم در شوش دانیال تشییع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوش دانیال، آیین تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید سعید عبدالخانی محافط رهبر انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس و از جانبازان 70 درصد با حضور اقشار مختلف مردم در شوش دانیال برگزار شد.

در این آیین که عصر امروز شنبه 20 خردادماه سال 1402 در حرم حضرت دانیال نبی(ع) برگزار شد جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان، دوستان و همرزمان سردار شهید سعید عبدالخانی حضور داشتند.

همچنین سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش و جمعی از اعضای شورای شوش دانیال نیز در آیین تشییع پیکر پاک و مطهر سردار شهید سعید عبدالخانی محافط رهبر انقلاب در دوران هشت سال دفاع مقدس شرکت کردند.

در این آیین که جمعی از روحانیون نیز حضور داشتند آیت الله سید محمد امام زعیم حوزه های علمیه شوش دانیال بر پیکر پاک و مطهر سردار شهید سعید عبدالخانی نماز اقامه کرد و سپس همشهریان این شهید با او وداع کردند.

پس از برگزاری آیین تشییع، پیکر پاک و مطهر سردار شهید سعید عبدالخانی به گلزار شهدای شوش دانیال انتقال یافت و در جوار دیگر شهدای دوران هشت سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر محافظ رهبر انقلاب در شوش دانیال

تشییع پیکر محافظ رهبر انقلاب در شوش دانیال