مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-03اقتصادي

مولدسازی منابع سازمان اوقاف در راستای تحقق شعار سال


موقوفات و بقاع متبرکه با ظرفیت تأمین زیرساخت ها و منابعی که در اختیار دارند، می توانند سهم معناداری در تولید تجهیزات پزشکی را به خود اختصاص دهند.

- محمد نهضت مدیرکل مجامع و شرکت های وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: طبق اعلام مسئولان، میزان مبادلات ارزی تجهیزات پزشکی کشور سالانه بیش از یک و نیم میلیارد دلار است و بخش عمده ای ارز تخصیص یافته به این موضوع ارز ترجیحی است؛ با توجه به وضعیت فعلی صادرات در حوزه تجهیزات پزشکی که رو به افزایش هم است، سرمایه گذاری هوشمندانه در تولید تجهیزات پزشکی علاوه بر رفع نیاز کشور منتج به ارزآوری، اشتغال و سود بسیار قابل توجهی خواهد شد.

وی تصریح کرد: معتقدم سرمایه گذاری در تولید تجهیزات پزشکی با توجه به بازار بسیار جذاب و قابل توسعه ای که دارد، فرصت بی بدیلی است و ارزش افزوده بالایی را نسبت به سایر حوزه های سرمایه گذاری ایجاد می کند؛ موقوفات و بقاع متبرکه با ظرفیت تأمین زیرساخت ها و منابعی که در اختیار دارند می توانند سهم معناداری از این بازار را به خود اختصاص دهند.

مدیرکل مجامع و شرکت های وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه یادآور شد: وجود نخبگان و نیروهای مستعد در کشور عزیزمان، تصویب قوانین حمایتی از شرکت های دانش بنیان، امکان ساخت انواع کالاهای تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مولدسازی منابع سازمان اوقاف در راستای تحقق شعار سال

مولدسازی منابع سازمان اوقاف در راستای تحقق شعار سال