مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:352023-05-29اقتصادي

کرمانشاه، پیشتاز تولید نخود در کشور


استاندار کرمانشاه کشت نخود را یکی از ظرفیت های خوب برای تحول اقتصاد استان دانست و گفت: در کشت و تولید نخود رتبه اول را در کشور داریم که باید در کنار تولید محصولات با کیفیت کشاورزی باید صنایع فرآوری هم راه اندازی شود و از این طریق شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر در این حوزه باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان کرمانشاه، روز ملی مزرعه نخود در شهرستان روانسر با حضور استاندار کرمانشاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان کشاورزی استان کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه و سایر مسؤولاندر روستای مرادآباد شهرستان روانسر برگزار شد.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: امروزه برگزاری جشنواره ها در جهت معرفی ظرفیت های استان ضرورت دارد و در این جشنواره ملی توجه به نخود که یکی از ظرفیت های خوب استان کرمانشاه با توجه به آب و هوای مساعد و کشاورزان زحمتکش، نعمت و فرصتی برای منطقه است.

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی از دیدگاه قرآن، افزود: یکی از بهترین شغل ها، شغل کشاورزی است زیرا زندگی کشاورزان وابسته به رحمت الهی است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در کشت و تولید نخود رتبه اول را در کشور داریم و این مزیت خوبی برای استان است، برگزاری جشنواره در بخش کشاورزی باید به همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه، پیشتاز تولید نخود در کشور

کرمانشاه، پیشتاز تولید نخود در کشور