مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 08:502023-06-14اجتماعي

جبران کمبود محیط بان با استخدام سالانه 500 نفر


فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به کمبود 50 درصدی محیط بانان نسبت به چارت سازمان اظهار کرد: برای رفع مشکل کمبود محیط بان به صورت اساسی باید حداقل سالیانه سهمیه جذب 500 نفر را دریافت و استخدام کنیم و این روند به مدت 10 سال ادامه داشته باشد که به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت و گو با ایسنا، درباره چگونگی تامین تجهیزات محیط بان ها اظهار کرد: در زمینه تامین نیازهای محیط بان ها دو حالت استحقاقی سالیانه و استحقاقی ماهیانه وجود دارد؛ استحقاقی ماهیانه محیط بان مربوط به جیره غذایی محیط بان است که مبلغی ماهیانه مشخص و به استان ها پرداخت می شود تا جیره غذایی 15 روزی که محیط بان  در پاسگاه محیط بانی حضور دارد تامین شود و محیطبان بتواند از جیره ای که سازمان منظور می کند، استفاده کند.

وی ادامه داد: استحقاق سالیانه نیز مربوط به تجهیزات محیط بانان است که طی دو سال این موضوع نهادینه شده تا همچون کارکنان نیروهای مسلح، استحقاق سالیانه شامل 17 قلم تجهیزات و ابزارهای اساسی محیط بانان اعم از تجهیزات انفرادی محیط بان، لباس، کفش، کوله پشتی و .

تهیه شود.

برخی از این اقلام هر چهارسال یک بار نیاز است که تهیه شوند و برخی دوساله و برخی نیز به تکرار و خریداری سالانه نیاز دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبران کمبود محیط بان با استخدام سالانه 500 نفر

جبران کمبود محیط بان با استخدام سالانه 500 نفر