مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 09:052023-06-01اقتصادي

احداث بازارچه های صنایع دستی لنگ تامین زمین است


معاون صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان لنگ تامین زمین مناسب از سوی شهرداری مانده است.

- ایسنا/کرمانشاه معاون صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: احداث بازارچه های صنایع دستی در شهرهای مختلف استان لنگ تامین زمین مناسب از سوی شهرداری مانده است.

امین کوگانی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشکل فروش محصولات تولیدی هنرمندان صنایع دستی در کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از راه هایی که می تواند این مشکل را برطرف کند، احداث بازارچه های دائمی صنایع دستی است.

وی ادامه داد: در گذشته در تعدادی از شهرهای استان مانند روانسر، اسلام آبادغرب و صحنه بازارچه های دائمی صنایع دستی احداث شده، اما به دلیل جانمایی نامناسبی که داشته اند، دردی از مشکلات هنرمندان صنایع دستی این شهرستان دوا نکرده و رونقی نگرفته اند.

معاون صنایع دستی استان اضافه کرد: همچنین در شهرستان دالاهو هم یک بازارچه دائمی صنایع دستی از سالها پیش روی کمربندی این شهر احداث شده که فرصت مناسبی را برای فروش صنایع دستی هنرمندان فراهم کرده بود، اما باتوجه به اینکه مسیر کمربندی چند سال پیش تغییر پیدا کرد، اکنون هنرمندان صنایع دستی این شهرستان هم با مشکل فروش مواجه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث بازارچه های صنایع دستی لنگ تامین زمین است

احداث بازارچه های صنایع دستی لنگ تامین زمین است