مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:552023-05-28اقتصادي

حقوق کارگران بیشتر می شود؟


نماینده کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور در شورای عالی کار گفت: پس از تعیین میزان افزایش دستمزد، به دلیل مغایرت رقم تصویب شده با اصل قانون یعنی مغایرت با نرخ تورم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از  همشهری آنلاین، حداقل دستمزد کارگران در سال 1402 از همان زمانی که اعلام شد مورد اعتراض کارگران قرار گرفت حالا رییس دیوان عدالت اداری در صحبت با خبرگزاری ها از ابطلال نرخ حداقل دستمزد و حقوق کارگران در صورت مغایرت با قانون خبر داده است.

حکمتعلی مظفری دیروز اعلام کرد: طبق روال، مصوبه شورای عالی کار در زمینه تعیین دستمزد کارگران قابل شکایت است که امسال هم شکایتی در این زمینه شده است و ما در هیئت تخصصی در حال رسیدگی به آن هستیم و چنانچه تصمیم شورای عالی کار مطابق با قانون نباشد قطع به یقین ابطال می شود.

رییس دیوان عدالت اداری تاکید کرد که با توجه به اینکه این موضوع حساس است و به حقوق طیف وسیعی از جامعه کارگری برمی گردد، خارج از نوبت در حال رسیدگی است.

نماینده کانون عالی انجمن های صنفی کارگری کشور در شورای عالی کار در این باره به همشهری آنلاین گفت: پس از تعیین میزان افزایش دستمزد، به دلیل مغایرت رقم تصویب شده با اصل قانون یعنی مغایرت با نرخ تورم، جمعی از دوستان به این موضوع اعتراض کردند و دادخواستی مبنی بر مغایرت حداقل دستمزد با ماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق کارگران بیشتر می شود؟

حقوق کارگران بیشتر می شود؟