مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:152023-05-30سياسي

پروژه سلول درمانی سلطانیه فراموش شده است


مدیر اجرایی پروژه سلول درمانی سلطانیه گفت: از امروز دانشگاه های استان باید به فکر تربیت نیرو و متخصص برای پروژه سلول درمانی سلطانیه باشند و ببینند به چه تخصص هایی نیاز است چون اگر این اتفاق نیفتد آن طور که باید برای منطقه تاثیرگذار نخواهد بود.

- ایسنا/زنجان مدیر اجرایی پروژه سلول درمانی سلطانیه گفت: از امروز دانشگاه های استان باید به فکر تربیت نیرو و متخصص برای پروژه سلول درمانی سلطانیه باشند و ببینند به چه تخصص هایی نیاز است چون اگر این اتفاق نیفتد آن طور که باید برای منطقه تاثیرگذار نخواهد بود.

به نقل از روابط عمومی پروژه سلول درمانی سلطانیه، سهند فلاحی با بیان اینکه پروژه سلول درمانی سلطانیه نیاز به توجه ویژه ای دارد، اظهار کرد: در پروژه سلول درمانی سلطانیه که به تدریج بزرگ تر شده و بخش های بیمارستان، مرکز پژوهشی، خوابگاه، خانه های سازمانی و ژن درمانی هم به آن اضافه شد، ما از همکاری نداشتن برخی در پروژه استقبال می کنیم به شرط آن که در مسیر اجرای پروژه سنگ اندازی نکنند.

این پروژه فراملی است و وظیفه خود می دانیم با سرمایه خانواده نجفی و به خاطر دینی که به منطقه داریم به هر طریقی که شده و با وجود همه مشکلات و همراهی نکردن ها، آن را پیش ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه سلول درمانی سلطانیه فراموش شده است

پروژه سلول درمانی سلطانیه فراموش شده است