مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 13:412023-06-15سياسي

ساخت 8 هزار منزل مسکونی در همدان به نیابت از شهدا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کنگره شهدا با رویکرد تجلیل از خانواده معظم شهدا صورت می گیرد اظهار کرد: تولید مدالی وزین به نام شهدای استان همدان و سرکشی از خانواده معظم شهدا از سوم خردادماه سال جاری شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی کنگره متشکل از 23 کمیته هرکدام کارهای تخصصی خود را پیگیری می کنند و اجلاسیه 8 هزار شهید استان مهرماه و فصل شیدایی نیز مردادماه برگزار خواهد شد.

مشاور فرمانده سپاه همدان ادامه داد: شورای سیاستگذاری این کنگره سالیانه دو بار تشکیل می شود که راهبردهای اصلی احصاء خواهد شد و رییس کنگره شهدای استان همدان برعهده استاندار و دبیرکل آن فرمانده سپاه استان همدان است.

وی با بیان اینکه بعد از برگزاری باشکوه نخستین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 8 هزار شهید استان در سال 89، امسال مردم در انتظار بزرگترین رویداد فرهنگی استان با عنوان دومین کنگره ملی شهدا هستند افزود: تولید مستند، انیمیشن، پادکست، اینفوگرافی شهدا، برگزاری یادواره ها در نقاط مختلف به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا، حضور در کلاس های درس و بیان روایت های مختلف از ادبیات دفاع مقدس بخشی از برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 8 هزار منزل مسکونی در همدان به نیابت از شهدا

ساخت 8 هزار منزل مسکونی در همدان به نیابت از شهدا