مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:152023-05-29سياسي

پویش بین المللی راه صادق/ تلاش جهانی بچه شیعه ها برای اعتلای مکتب جعفری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پویش جهانی راه صادق یا طریق الصادق در تهران، شهرهای ایران و مناطق شیعه نشین کشورهای مختلف همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام آغاز تا دهه کرامت ادامه داشت.

- تجمع های مشابهی در قالب روضه های عمومی در مساجد و تکایا یا با شکل گیری موکب های خیابانی در معابر اصلی شهرها و سکونتگاه های روستایی با عنوان راه صادق برگزار شده است.

شهرهای اصفهان، شیراز، اهواز، خرمشهر، گرگان، شهرکرد، قم، خرم آباد، زنجان، کرمان، کرج، سمنان، شهریار، دهدشت، خوی، بیرجند، ملایر، فهرج کرمان و بروجرد میزبان این تجمع های با شکوه و متنوع بودند.

 عزاداری و پذیرایی در معابر اصلی شهرها و روستا ها تا اقدامات و فعالیت فرهنگی از جلوه های متفاوت این پویش بود.

  توزیع 120 بسته معیشتی در مناطق زلزله زده ترکیه ترکیه، برپایی موکب و روضه های خانگی در استان های بلخ و مزارشریف افغانستان، برپایی موکب پذیرایی توسط گروه دختران چشم به راه در کشمیرهندوستان، برپایی جلسه روضه در حسینیه اردوگاه آوارگان فوعه و کفریا در حسیاء سوریه، برپایی جلسه عزاداری در منطقه انصار نبطیه لبنان و تجمع شیعیان در دو منطقه محروم گاچیه و ناکورو کنیا هم شیعیان و محبین اهل بیت با اقدامات مشابهی مراسم عزاداری و ایستگاه پذیرایی از مردم را برپا کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش بین المللی راه صادق/ تلاش جهانی بچه شیعه ها برای اعتلای مکتب جعفری

پویش بین المللی راه صادق/ تلاش جهانی بچه شیعه ها برای اعتلای مکتب جعفری