مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-02سياسي

امام جمعه رامهرمز: مکتب امام مکتبی عملی برای رسیدن پیشرفت است


امام خمینی(ره) یک مکتب برای ما بود مکتبی زیستی و عملی برای رسیدن به عزت و پیشرفت که دارای سه بعد عقلانیت، معنویت و عدالت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت الاسلام سید محمدحسین میری امام جمعه رامهرمز ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر در مصلای اباصالح المهدی(عج) ضمن توصیه خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: از مسائل و مواردی که انسان را به گمراهی می کشاند، پیروی از هوای نفس است.

وی در ادامه بیان کرد: در قرآن تاکید شده که شیطان با تقویت هوای نفس در انسان وی را به ورطه نابودی می کشاند، مطلبی که قرآن در داستان نبرد شیطان با آدم ابوالبشر و تلاش هایش جهت گمراهی او به آن پرداخته است.

امام جمعه رامهرمز اضافه کرد: خداوند در قرآن می فرماید ابلیس با وعده و قسم به شدت به دنبال همراه کردن انسان با خود است و اعتماد انسان به شیطان مایه هبوط انسان به دنیا شد، بر این اساس انسان باید به این دنیا با دید گذرا نگاه کند نه قرارگاه دائمی و در این مکان موقتی دشمنی خطرناک به نام شیطان و نیز نفس اماره را داریم که باید از آنها برحذر بود.

وی با گرامیداشت یاد امام و شهدا 15 خرداد گفت: عصری که حضرت امام خمینی(ره) برای ما رقم زد عصری زیبا و پر از صلابت و اقتدار است که باید آن را عصر امام خمینی(ره) نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامهرمز: مکتب امام مکتبی عملی برای رسیدن پیشرفت است

امام جمعه رامهرمز: مکتب امام مکتبی عملی برای رسیدن پیشرفت است