مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-21اقتصادي

1000 میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان کرمان توزیع می شود


براساس تفاهمنامه منعقد شده در کارگروه رفع موانع تولید، 1000 میلیارد تومان از سرمایه صنعت مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان کرمان که افزایش تولید و اشتغال داشته اند، - ایسنا/کرمان براساس تفاهمنامه منعقد شده در کارگروه رفع موانع تولید، 1000 میلیارد تومان از سرمایه صنعت مس به صورت تسهیلات سرمایه در گردش، بین واحدهای تولیدی استان کرمان که افزایش تولید و اشتغال داشته اند، توزیع می شود.

محمدمهدی فداکار استاندارکرمان امروز 31 خرداد ماه در کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان گفت: اگر بانک هایی که منابع را در اختیار دارند در زمینه پرداخت تسهیلات کوتاهی کنند، منابع را جابجا و به بانک های همکار منتقل می کنیم.

وی به وجود و اثرگذاری منابع مالی مس در بانک های استان اشاره کرد و پرداخت 1500 میلیارد تومان خسارات کشاورزی را گوشه ای از این اثرگذاری ها برشمرد.

همچنین علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس در این جلسه با اشاره به اینکه 70 درصد منابع مالی صنایع مس در کرمان متمرکز شده، این رقم را در حال حاضر 15 هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته از محل منابع مالی مس به ارزش 22 هزار میلیارد تومان طرح اجرا شده، افزود: این حجم کار در کنار حفظ نقدینگی در استان بی سابقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان کرمان توزیع می شود

1000 میلیارد تومان سرمایه در گردش در استان کرمان توزیع می شود