مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:352023-06-21اقتصادي

تاکید بر«قیمت مناسب،کیفیت و سرعت مناسب» نهضت ملی مسکن کرمانشاه


استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز ساخت 6500 واحد مسکونی جدید و توافق ساخت 5400 واحد جدید بر «قیمت مناسب،کیفیت و سرعت مناسب» طرح های نهضت ملی مسکن کرمانشاه تاکید کرد.

- کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به آغاز ساخت 6500 واحد مسکونی جدید و توافق ساخت 5400 واحد جدید بر قیمت مناسب،کیفیت و سرعت مناسب طرح های نهضت ملی مسکن کرمانشاه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه با بیان اینکه خوشبختانه روند حرکت این شورا بر روال کاری دقیق و امیدبخشی قرار گرفته و خبرهای خوشایندی از این جلسات در خصوص تسریع در طرح های مسکن به گوش می رسد، اظهار کرد: امروز دستگاه ها در جلسات شورای مسکن همراهی و همکاری مناسبی پیدا کردند و در آن بحث ها و خبرهای خوشایندی در خصوص پیشرفت طرح های مسکن برای خانه دار شدن مردم گفتگو می شود.

وی یکی از این خبرهای خوب را اختصاص سهم آورده بانک ها قبل از آورده مردم در اجرای نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: این موضوع پیشنهاد استان کرمانشاه به مرکز بود که مورد تأیید قرار گرفت و بر این اساس از زمان آغاز عملیات اجرایی تا پایان سفت کاری و نما، بانک های عامل کل تسهیلات اعطایی خود به متقاضیان را در سه قسط به منظور کمک به مردم پرداخت کنند و آورده مردم پس از تسهیلات بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر«قیمت مناسب،کیفیت و سرعت مناسب» نهضت ملی مسکن کرمانشاه

تاکید بر«قیمت مناسب،کیفیت و سرعت مناسب» نهضت ملی مسکن کرمانشاه