مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-09سياسي

بی اعتنایی به نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تا به کی؟+تصویر


مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در دکتر سید علی ملک حسینی و دکتر نیک اقبالی ها خلاصه نمی شوند بلکه آنها به صورت ناشناخته و گمنام در سراسر ایران و جهان مشغول خدمت به همنوعان خود هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد مفاخر و نخبگان بسیاری دارد که در جای جای کشور پراکنده اند مفاخر و نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گاه مرزهای ملی را درنوردیده و در سطح بین المللی نیز افراد شناخته شده ای بوده که برای کل مردم جهان منشاء خیر و برکت و اثر هستند.

مفاخری که هیچگاه هویت خود را از دست نداده و اگر از آن ها بپرسید اهل کجا هستید سربلند و اب صدای رسا خود را متعلق به استان کهگیلویه و بویراحمد می دانند همچنانکه دکتر سید علی ملک حسینی می گوید همه نقاط دنیا را دیدم و رفتم اما هیچ جای دنیا مانند دامنه های دنا نیست و تعلق خاطر همیشگی به این نقطه دارم.

پ مفاخر استان کهگیلویه و بویراحمد تنها در دکتر سید علی ملک حسینی و دکتر نیک اقبالی ها خلاصه نمی شوند بلکه آنها به صورت ناشناخته و گمنام در سراسر ایران و جهان مشغول خدمت به همنوعان خود هستند.

اما متاسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد آنچنان که شایسته و بایسته است مفاخر خود را مورد تفقد قرار ندادیم و بسیاری از خیابانها و معابر به جای اینکه نام ملک حسینی ها و نیک اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتنایی به نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تا به کی؟+تصویر

بی اعتنایی به نخبگان کهگیلویه و بویراحمد تا به کی؟+تصویر