مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 16:102023-05-29سياسي

طرح رصد نشان داد می توان در 6 ماه به اندازه 5 سال کار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه به همراه احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشند و میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورا در قالب طرح رصد 2 از پیشرفت پروژ ه های .

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خوشبختانه نظارت بر اجرای پروژه های توسعه محله ای و همت مدیریت شهری سبب شده که در 6 ماه به اندازه 5 سال شاهد پیشرفت فیزیکی پروژه ها باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی رییس کمیسیون برنامه و بودجه به همراه احمد صادقی رییس کمیته شفافیت و شهر هوشند و میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورا در قالب طرح رصد 2 از پیشرفت پروژ ه های توسعه محله ای منطقه 4 بازدید به عمل آوردند، در این بازدید کمالی زاده شهردار به همراه معاونان منطقه 4 نیز اعضای شورای شهر را همراهی کردند.

احمد صادقی در جریان این بازدید گفت: سال گذشته همین موقع وقتی از منطقه بازدید کردیم موضوعات مختلفی از سوی اهالی محلات منطقه به عنوان مشکلات مطرح شد که نیاز به حل شدن داشت و امروز می بینیم این پروژه های توسعه محله ای با پیشرفت خوبی همراه بوده به طوریکه در 6 ماه 50 درصد پروژه ها به سرانجام رسیده حال آنکه 50 درصد دیگر در 5 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح رصد نشان داد می توان در 6 ماه به اندازه 5 سال کار کرد

طرح رصد نشان داد می توان در 6 ماه به اندازه 5 سال کار کرد