مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:552023-06-06اجتماعي

کانون پرورش فکری و محیط زیست گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند


ادارات کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حفاظت محیط زیست استان گیلان در راستای ترویج فرهنگ صیانت از محیط زیست تفاهم نامه همکاری های مشترک امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جلیل میر عظیمی ظهر سه شنبه در گفتگو با رسانه ها در خصوص این تفاهم نامه اظهار کرد: این تفاهم نامه در 5 صفحه، 10 ماده و 2 تبصره در 2 نسخه به امضا رسیده است.

وی افزود: بهره گیری از ظرفیت های دو طرف برای ترویج و نهادینه سازی فرهنگ صیانت از محیط زیست، گسترش همکاری های مشترک و اجرای مفاد این تفاهم نامه از طریق تقویت و توان مندسازی نسل کودک و نوجوان در حوزه پاسداشت محیط زیست، از موضوع های محوری این تفاهم نامه است.

میر عظیمی ادامه داد: ارتقای دانش و آگاهی آینده سازان، هم گرایی و هم افزایی درجهت اثربخشی فعالیت های زیست محیطی و همکاری بیشتر در برگزاری جشنواره، مهرواره و نشست های تخصصی و آموزشی مشترک، از اهدافی است که در این تفاهم نامه به آن اشاره شده است.

وی اضافه کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان با فعالیت های زیست محیطی، ایجاد بسترهای مناسب جهت حضور حداکثری مربیان و اعضا در ویژه برنامه های زیست محیطی و ارائه مشاوره های علمی-تخصصی در طراحی و تولید محتوای رسانه ای آموزشی و همچنین، همکاری با اداره کل حفاظت محیط زیست جهت توسعه و راه اندازی خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون پرورش فکری و محیط زیست گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کانون پرورش فکری و محیط زیست گیلان تفاهم نامه همکاری امضا کردند