مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:072023-06-06فرهنگي

نبود شناخت از تشکل های مردمی مانع عدالت فرهنگی شده است


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: عدم شناخت از تشکل های مردمی و بی توجهی به این مراکز در گذشته مانع تحقق عدالت فرهنگی در تیران و کرون شده است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون گفت: عدم شناخت از تشکل های مردمی و بی توجهی به این مراکز در گذشته مانع تحقق عدالت فرهنگی در تیران و کرون شده است.

علی معینی در گفت وگو با ایسنا به نیازهای متعدد فرهنگی و هنری در تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: گستردگی این شهرستان با بیش از 46 روستا و سه شهر و عدم تمرکز آن، باعث شده تا توزیع امکانات زیرساختی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با مشکل روبرو شود و عدالت فرهنگی تحقق نیابد.

وی افزود: قادر به احداث مراکز فرهنگی و هنری در بخش های مختلف این منطقه به دلیل محدودیت منابع دولتی نیستیم و برای تسهیل دسترسی به امکانات و کاهش وابستگی به دولت باید مراکز مدنی و تشکل های فرهنگی و هنری فعال شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون با بیان اینکه بخش خصوصی توان سرمایه گذاری و فعالیت در حوزه های فرهنگی و هنری را دارد، تصریح کرد: بی توجهی به بخش مردمی و خصوصی و تمرکز صرف بر توان دولت، فرصت ها را از بین می برد و نمی توانیم زودتر به نتیجه برسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود شناخت از تشکل های مردمی مانع عدالت فرهنگی شده است

نبود شناخت از تشکل های مردمی مانع عدالت فرهنگی شده است