مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 19:202023-06-15اقتصادي

طرح وام 20 میلیونی برای 40هزار بازنشسته از شنبه آغاز می شود


مدیرعامل تأمین اجتماعی کشور از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به 40 هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: این طرح از شنبه در سراسر کشور اجرا می شود.

- میرهاشم موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه خدمات درمانی سرلوحه کار تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی از تخصیص 11 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار در بخش سلامت و درمان خبر داد و افزود: این اعتبار در قالب 200 طرح سلامت محور و درمانی در کشور اجرا می شود.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با بیان اینکه مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت خدمات رسانی این سازمان قرار دارد، گفت: گیلان یکی از محورها و مناطق اصلی توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی است.

موسوی با اشاره به سفر دو روزه اش به گیلان اضافه کرد: بررسی و پایش میدانی مشکلات، نواقص و چالش های استان گیلان در حوزه درمان و سایر خدمات مورد تاکید است.

وی از راه اندازی درمانگاه منجیل در سه ماه آینده خبر داد و افزود: مصوبات سفر به گیلان دسته بندی، پیگیری و لازم الاجرا است.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با تاکید بر لزوم فعالسازی ظرفیت های اقتصادی و اشتغالزایی در صنایع وابسته به این سازمان در گیلان اضافه کرد: قرارگاهی به منظور حل مشکلات صنایع وابسته به تأمین اجتماعی در گیلان با تفویض اختیار به یکی از معاونین این سازمان تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح وام 20 میلیونی برای 40هزار بازنشسته از شنبه آغاز می شود

طرح وام 20 میلیونی برای 40هزار بازنشسته از شنبه آغاز می شود