مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03حوادث

دستگیری 57 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکدشت


فرمانده انتظامی پاکدشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پاکدشت، سرهنگ نجم الدین مرادی فرمانده انتظامی پاکدشت ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبرداد.

وی در این خصوص اظهار کرد: این طرح با بکارگیری و مشارکت کلیه نیروها با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز با هماهنگی مرجع قضایی به صورت ضربتی به مدت یک هفته به مرحله اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: در اجرای این طرح برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه مدنظر و تمرکز پلیس بر روی برخورد با افراد سودجو و فرصت طلب بوده که در این خصوص توفیقات خوبی نیز بدست آمده است.

مرادی افزود: پلیس پاکدشت موفق به کشف کالای قاچاق از جمله به ارزش 277 میلیارد و 500 میلیون ریال، کشف 84 کیلو انواع مواد مخدر، دستگیری 32 نفر قاچاقچی و فروشنده موادمخدر، دستگیری 10 نفر ارازل و اوباش و کشف 6 قبضه سلاح گرم در این طرح شده است.

وی اظهار کرد: در این طرح 47 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند که نداشتن پلاک، حرکات نمایشی، تغییر در صدای وسیله نقلیه، ایجاد مزاحمت برای شهروندان، پلاک مخدوش و رانندگی خطرناک از دلایل عمده توقیف این وسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 57 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکدشت

دستگیری 57 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پاکدشت