مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 07:002023-06-11اجتماعي

45هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بهزیستی/پشت نوبت دریافت مستمری نداریم


مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر حدود 45 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و مستمری بگیر در سطح این استان هستند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر حدود 45 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی و مستمری بگیر در سطح این استان هستند.

محمدکریم آریا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: یکی از دغدغه های عموم جامعه بخصوص جامعه هدف بهزیستی بیکاری است که در مجموعه بهزیستی اشتغال را از اولویت های اصلی خود قرار داده ایم.

وی اظهارکرد: استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 1401 در رابطه با جذب تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 بعنوان استان برتر انتخاب شد و بیشترین جذب را در بین ادارات کل بهزیستی کشور داشته باشد.

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا اوایل سال 1401 در استان کهگیلویه و بویراحمد 8500 نفر پشت نوبت برای تحت پوشش بهزیستی استان قرار گرفتن و دریافت مستمری چند سالی وجود داشت که مستمری این تعداد برقرار شد و هم اکنون هیچ خانواده یا فرد دارای واجد شرایط پشت نوبت دریافت مستمری در این استان وجود ندارد.

آریا تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان نسبتا کم برخوردار، محروم و دارای جامعه هدف گسترده و با بضاعت مالی پایین است که در حوزه مشارکت های مردمی نیاز به هم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بهزیستی/پشت نوبت دریافت مستمری نداریم

45هزار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بهزیستی/پشت نوبت دریافت مستمری نداریم