مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-21سياسي

جامعه ای که فرزند آوری نداشته باشد اقتدارش به خطر خواهد افتاد


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت موضوع فرزند آوری گفت: جامعه ای که فرزند آوری نداشته باشد، اقتدار آن جامعه به خطر خواهد افتاد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تراب محمدی عصر چهارشنبه در دومین جشنواره سراسری وصال با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) که روز ازدواج نامگذاری شده است، افزود: برای نهادینه کردن ازدواج آسان و ساده در جامعه سعی داریم با برگزاری این نوع مراسمات، ازدواج و زندگی آسان را که بدون تشریفات و یا کم تشریفات و حتی با مهریه های کم در بین جوانان ترویج کنیم و کسانی که این روند را سرلوحه خود قرار دادند تجلیل کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ ازدواج با الگو برداری از ازدواج ساده و بی آلایش حضرت علی (ع) و فاطمه (س) در بین جوانان امروزی بهترین راه برای ترغیب جوانان به امر ازدواج می باشد.

محمدی با اشاره به سنت و سیره پیغمبر اسلام، یادآور شد: در دین اسلام به هیچ سنت و سیره ای به اندازه ازدواج تاکید نشده است چرا که ازدواج مثبت ترین مسئله اجتماعی می باشد که همیشه مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با اشاره به بحث فرزند آوری در جامعه عنوان داشت: با توجه به شرایط اقتصادی موجود در جامعه اگر اعتقاد راسخ و عمیق به حمایت خدا داشته باشیم، معیشت زند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه ای که فرزند آوری نداشته باشد اقتدارش به خطر خواهد افتاد

جامعه ای که فرزند آوری نداشته باشد اقتدارش به خطر خواهد افتاد