مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:362023-05-29پزشكي

مقابله با 5 نوع حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی


نارسایی قلبی میلیون ها نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار می دهد و این بار هوش مصنوعی برای شناسایی 5 نوع اصلی این مشکل و مقابله با آن به میدان آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از نیواطلس، حمله و نارسایی قلبی می تواند ناشی از عوامل متعددی باشد که نیاز به درمان های متفاوتی دارد.

اکنون، محققان چندین مدل یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی را با استفاده از یک مجموعه داده بزرگ و مبتنی بر جمعیت درگیر این مشکل، طراحی کرده اند تا پنج نوع فرعی نارسایی قلبی را شناسایی کنند که ممکن است به درمان، آموزش بیمار و پیش بینی عوامل خطر آتی کمک کند.

نارسایی قلبی یک اصطلاح کلی است که برای توصیف زمانی که قلب به اندازه کافی و موثر خون پمپاژ نمی کند تا نیاز های بدن به خون و اکسیژن را برآورده کند، استفاده می شود.

این وضعیت ناشی از چندین عامل زمینه ای موثر بر درمان بیماری های قلبی است.

عوامل تشدیدکننده خطر نارسایی قلبی شامل بیماری عروق کرونر و حملات قلبی، دیابت، فشار خون بالا، اضافه وزن و چاقی و بیماری نقص دریچه های قلب است.

محققان دانشگاه کالج لندن از چهار مدل یادگیری ماشینی برای ایجاد چارچوبی برای تعیین زیرشاخه های نارسایی قلبی استفاده کرده اند که ممکن است به درمان و تعیین خطر آن در آینده کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با 5 نوع حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی

مقابله با 5 نوع حمله قلبی با استفاده از هوش مصنوعی