مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 00:102023-05-29سياسي

خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است/ تسلیت درگذشت خبرنگار یاسوجی


یاسوج_ عضو مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت درگذشت خبرنگار با سابقه کهگیلویه و بویراحمدی، «منصور زرگر» گفت: خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است.

- یاسوج_ عضو مجلس خبرگان رهبری طی پیامی با تسلیت درگذشت خبرنگار با سابقه کهگیلویه و بویراحمدی، منصور زرگر گفت: خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پیام تسلیت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در راستای درگذشت خبرنگار یاسوجی آمده است: رحمت خداوند متعال بر مرحوم آقای منصور زرگر، عزیزی که سال ها خبرنگاری را به مثابه یک وظیفه و رسالت به عهده داشت، متعهد و دلسوز بود و مطالبات را با ادب و متانت دنبال می کرد.

این پیام می افزاید: حقاً کسانی که او را می شناختند او را به مثابه یک خبرنگار واقعی قلمداد می کردند.

در ادامه این پیام آمده است: انسانی رسانه ای که در مسیر رشد اندیشه و آگاهی جامعه تلاش می کند برای تبیین نیازها و نیازمندی های مردم تلاش می کند و چنین انسانی پیوسته در نگاه ها و در دل ها ماندگار است.

آیت الله ملک حسینی در بخش دیگر این پیام آورده است: معنی اینکه او را خبرنگار می دانستند، این است که او را یک خبرساز و خبر سوز نمی دانستند و تفاوت است بین این مفاهیم و حتی او را خبرگو نمی دانستند و خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است، به قدر رسالت نفس یک رسانه که مفهوم رسانای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است/ تسلیت درگذشت خبرنگار یاسوجی

خبرنگاری رسالتی بسیار سنگین است/ تسلیت درگذشت خبرنگار یاسوجی